Kærlighed, kaffe og bacon #sehertulipogmerildogsiemensmarketingstyper



Jeg skulle have haft en blog om kaffe og bacon 
Så ville al verdens kaffeproducenter sende mig kaffebønner som jeg kunne prøvesmage og skrive om og Siemens og Krups ville slås om hvem der hurtigst kunne sende mig deres nyeste kaffemaskiner og tilbehør. For slet ikke st tale om Tulip og Steff Houlberg de ville stå i kø udenfor min dør med lækre bacon skiver, røget,tørsaltet, frilands økologisk og ekstra tykke og tynde skiver.
Jeg kunne slet og ret trække mig tilbage 
Kun koncentrere mig om hvad der virkeligt var vigtigt.
Kærlighed, kaffe og bacon.
Men sådan skulle det ikke være.
Jeg har en blog om have og mad.
Nogen gange mest have.
Og andre gange mest mad.
En sjælden gang om noget helt andet.
Lige for tiden mest om træer.
Det var nu engang det valg jeg træf da jeg startet med min blog.
Det ville føles forkert at lave om på det nu.


Har endnu ikke fået nogen tilbud om at anmelde træer.
Har heller ikke fået tilsendt nogle.
Det ville også være godt dumt for jeg skriver om træer hvad enten jeg får noget for det eller ej. Det er der nok nogle marketings typer der har luret.
Kom vi sender ikke noget til ham, han skriver uanset.
Og han skriver i forvejen kun pæne ting om træer og have.

Jeg har læst på andre menneskers blogs at de nogle gange får tilsendt produkter fra firmaer der så ser frem til at læse om deres produkter på bloggen.
Det er meget vigtigt at skrive på bloggen hvem der sender en produkter, ellers er det jo ikke ærlige anmeldelser.
Tænker ikke det betyder så meget.
Jeg ville kun skrive gode ting om firmaer der sendte mig ting med posten.
Min blog er så at sige ufrivillig uafhængig.
Ikke en eneste sponsergave har jeg modtaget og jeg har ellers haft bloggen i rigtigt mange år.
Kaffe og bacon.
Merild og tulip i ringer bare.
Jeg har ellers en bacon samling.
Men jeg skriver ikke om den før jeg modtager en pakke med posten.
Fra nu af skriver jeg faktisk ikke et ord om kaffe eller bacon før jeg hører noget fra firmaerne bag.
Ikke et ord.

Kærlighed, kaffe og bacon.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar