Opskrift på fuldkornsknækbrød med nutella (eller søg hjælp andet steds)

Faldt over den her opskrift på coops hjemmeside. http://viskalspise.dk/opskrifter/andre-retter/fuldkornsknækbrød-nutella.html
Min første tanke var selvfølgelig " De har da glemt smøret". I min verden hænger den salte smag fra smøret uløseligt sammen med den søde chokoladesmag fra nutellaen, men nok om det.
Jeg tænker at har man brug for denne opskrift, ja så må der være andre ting man har mere brug for før det.
Hjælp til at trække vejret, toiletbesøg eller til at bruge internettet, men hvor om alting er, så har Coop måske fundet en nieche, en helt ny målgruppe og jeg skal da være den første til at hoppe med på vognen.
Så her kommer fire spritnye super nemme hurtige og mega meget stenalder og nynordiske opskrifter.
(Man kan med fordel læse følgende indlæg inden man går i gang: hvordan tygger jeg min mad?, fejlsynke, hvad nu?, )

Opskrift på æble:
Skyl æble og spis det.

Opskrift på gulerod:
Skyl guleroden og spis den

Opskrift på Cornflakes med mælk:
Hæld cornflakes i en skål hæld mælk over.
Server evt. Med lidt sukker på toppen.

Opskrift på Pære:
Se opskrift på æble. 
Det er samme fremgangsmåde, dog skal æble skiftes ud med pære.
Men lov mig at hvis du på nogen måde finder disse opskrifter nyttige, så søg hjælp andet steds.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar